Where is my face


Lyckades ta en massa bilder utan att få med aniktet. Men iallafall det här kan ju bli en dagens. Så kläder: Tröja från H&M och ett par byxor jag tror är från MBK i Thailand som jag rotade fram nyss för att jag inte kunde hitta mina favoriter. Skor Nelly och ringar ebay. Haha alla köpställen, jag är rik. Iallafall här får ni en till bild jag inte lägger upp på bloggen direkt. Musik i form av dubstep och mys. Och en till i dubstep, fast Skrillex tar jag för givet att alla redan lyssnar på. Hejdå Isse

Comments
Posted by: Antonia

OMG SKIT SNYGG! Du har finaste kroppen också! Älskar byxorna och skorna. Modell säger jag bara!

2011-03-18 @ 16:29:28
URL: http://neverdream.blogg.se/
Posted by: lydia

du är cp snygg. ja. ursäkta min cp och opassande kommentar på den innan.... hehe, eller den är ju nyare, men ja. du fattar.

2011-03-22 @ 19:51:12
URL: http://imnotvain.blogg.se/


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback