New shirt and photoshop tan. Oh yeah






Okej typ like konstigt att jag tog bort mitt face men jag är helt osminkad och smutsigt hår såå jaa och grejen var att jag vills visa tröjjan och skorna, för jag kom på att jag typ inte tagit nå bilder med dom? :O Eller..? Aja tröjan. Hitta den på en loppis utanför landet för 5 spänn och klippte till den lite. Fransar är najs. Köpte 4 tröjor till för samma om man kan kalla det pris och tänkte göra nått med dom med. Får se. Bye.
Isse

Btw sådär brun ska jag bli i sommar. Inte bara fixa det i Photoshop.

Comments
Posted by: Lyrr

Snyggzz men man ser ju onte brunheten i s/v ditt knas

2011-04-20 @ 12:25:29
URL: http://imnotvain.blogg.se/
Posted by: Sannie

HJÄLP! Ska läsa några kurser i USA till hösten, men har beslutsångest. Vilka kurser hade du valt? (Kurserna står i ett inlägg). Tacksam för svar! :)

2011-04-23 @ 05:55:36
URL: http://sannie.blogg.se/


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback