Coco Rocha or Coco Chanel?


Coco Rocha

Btw bea eller Regina eller jaa.. Jag visste inte riktigt var jag skulle svara på din fråga, så jag kan ju passa på att säga det till alla; Bilden på mig typ två inlägg längre ner har jag gjort Här. Jag sökte på google på "Create Gif animation" typ. Och på den sidan kan man göra en bild med max 5 bilder, men i vilken "hastighet" man vill. Annars går det att göra här men då blir bilden typ tusen gånger långsammare men där kan man också välja storlek på bilden ju.. Ja, jag gillar iallafall den första bäst :) Hoppas det går bra ;)
Bella

Comments
Posted by: Thowelina

sv; tack underbara söta!

2009-10-18 @ 13:05:12
URL: http://thowelina.blogg.se/


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback