Till dig Maha :D

Okej bara för att Maha inte läser min blogg för att jag knappt skriver nåt så får jag göra det, hihi

Just nu sitter jag och passar min lillebrorsha, fast han leker mest själv. Vi bakade lite chokladbollar, supergott :) Men Idag har jag verkligen bara slöat, jag vaknade halv ett, gick upp och åt frukost när min syrra åt lunch, haha, och sen satte jag mig och kollade på massa avsnitt av Vänner :) Som jag fått låna av Lollo btw, tackis :P Sen kollade Jag på senaste avsnittet av Desperate Housewives som nyss kom ut i Usa, och senaste Gossip Girl :) Laddade också ner The Vampire Diaries, men tänkte kolla på det med syrran, fast det kommer nog inte hända, hon orkar aldrig kolla på det innan (kom igen nu jossan jag vet att du läser detta, haha) Men jaa, mer har inte hänt. Fast jag kan typ skriva hur länge som helst, det finns alltid något, lite skumt när Folk säger att dom inte bloggat för att dom inte har nåt att skriva. hehe.

Så. Jag beställde lite grejjer från HM med Antonia i typ torsdags? Tänkte sätta ihop det i ett litet collage senare, om jag orkar :P Antonia har äntligen köpt sina första riiiktigt snygga heels! :D Wiie! Vi såg att det kommit in en mängd snygga skor på hm och var tvungna att beställa, kostade ju bara 299:- Liksom hallå? haha. Jag köpte också ett supersött lipbalm i form av en discokula som antonia hittade :) Och en klänning för 75:- (!)

Kollade på The Orphanage igår också, det var superbra :) Var lite pessimistisk i början för att den var spansk, tycker det är lite störande när man inte fattar vad dom säger, asså man har ju text men ändå, men det var rätt bra, spanska är ju rätt annorlunda språk, heh. Fast jag gillar inte franska filmer, dom pratar så snabbt och konstigt hela tiden, haha.

Jaja sheet vad mycket det blev, får lägga upp någon bilde för dom modeintresserade som inte orkar läsa, haha.
Pussar, bella!

Olivia Palermo och Erin Wasson, sjukt snygga

Comments
Posted by: Antonia

Mycket bra skrivet babe. Stolt över dig ;). Jag såg barnhemmet som det heter på svensa för yp någramånaer sedan. Så hämsk i slutet :(.

Jag håller med att "språk" filmer som int är engelska är inte bra, hehe. Men typ spanska filmer går helt okej, som Pans Labyrint ;). Mn nu ska ja sova.Natti <3

2009-11-07 @ 23:40:25
URL: http://neverdream.blogg.se/
Posted by: maha

issan du e såååå sööt bara hahah <3love yaa

2009-11-08 @ 20:09:17


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback