Tay

Helloja, idag har jag varit på en liten "klassresa" eller vad man kan kalla det. Vi var och gjorde samarbetsövningar med klassen på ett ställe som hette Kärsön. Man skulle göra olika saker som att.. typ.. samarbeta, haha. Det var faktiskt mycket roligare än vad jag trott det skulle vara, i det här vädret liksom. Iskallt utomhus.. Brr.. Men så hemskt var det inte. Sista övningen var som en hinderbana som var helt omöjlig att klara själv. Det var faktiskt riktigt kul XD haha skrattade jättemkt :P Men roligast var hemvägen haha, vi hade skithög musik och sjöng i bilen, hahaha, och så gul bil XD hahaha, ja. Superroligt, sen sprang vi runt på Sickla och jag kunde äntligen köpa min lilla pälsjacka från Vila :D Wiiie! Visar bilder sen :D Sen kom Millan hit och kollade på Gossip Girl med mig, och OMG!!! Alla har väl hört att i avsnitt 9 kommer tre personer från serien ha trekant?! OMG :D Det var precis det avsnittet vi såg :D Åhhhh snälla får jag berätta!! :D Skriv i kommetarsfältet o mni vill veta :D hihihi (avsnitt 5 kommer på svensk tv på söndag)

Nu måste jag nog plugga fysik.. Usss.. C Ya!
Bella


Snygga Taylor momsen, bilder från GG

Comments
Posted by: Antonia

Jaa, jackan från VILA, den är så fin. Ha på den imorn ?

2009-11-10 @ 21:20:34
URL: http://neverdream.blogg.se/


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback