Jups

Hallelilå, sorry för dålig uppdatering, men jag har ju somsagt varit ute med båten, sov över där med, det sa jag ju inte, men det var supermysigt :D Sitter här och käkar godis, eller ja jag gjorde, åt nog lite för mkt, haha.

Juste vi var och red lite idag, ensamma, eller ja vi var ju tre. Det var också supermysigt, haha, god vad jag använder det ordet hela tiden, super ;) Men det var ju super ju. Vi red på nån supermysig stig genom skogen, och det var så supervarmt så att jag höll på att supersvimma! hahaha kul jag har ;) nä nu blir det nog snart film eller greys anatomy :D Mys! C ya!

Ja jag vet, alla har sett dem och alla har bloggat dem. Men jag kunde inte låta bli. Så snyggt.

Bells
Ps. dagems senare ;) har nitat mina shorts :D:D

Comments


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback