Kom igen!

Hellojs vad gör ni? Jag är ganska deppig för jag får typ 0 kommentarer! haha, kom igen nu, det känns så tråkigt när ingen säger nåt, det står liksom stilla på bloggen :) Kommentera bara, det tar typ 30 sekunder, spelar ingen roll var som skrivs! haha okej lite då.. :P

Haha jag gjorde just en liten quiz här, som hette "Vilken Modebloggare är du mest lik"och jag blev Elin Kling, haha. En fråga var typ Vad gör du en söndagkväll? Och ett alternativ var "Hypnotiserar Hönor". HaHAahahah ni har väl sett videon där Elin Kling gör just det? haha Fast det valde jag ju inte, haha. Kul kul Cykelhjul


Pic. Newborn hippie

Comments
Posted by: Kristina

Fin blogg! :)

2009-07-05 @ 16:23:57
Posted by: Andrea Lukic

Ja Louboutinsen, lutar ju kraftigt åt dem. Så jäkla fina, visst? Enkla, eleganta men ändå speciella.



Kramkram!

2009-07-05 @ 23:26:39
URL: http://andrea-lukic.devote.se


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback