Antonia Gästbloggar .

Hejdär. Det verkade lite tort i denna blogg så jag tänkte lägga lite tid på den.
Jag är då Antonia, Isabelles kompis. Vi har varit vänner ett tag nu, vi fann varandra i skolan - vi går i samma klass. Hon har katt, jag har hund. :)
Jag sitter och lyssnar högt på låten Sugar - Flo Rida. Älskar låten. Har väldigt hög musik.
Gabriella, min syster ritar på min whiteboard. Hon skriver Cigarettes are a slow way to die and has no meaning. Bullets are a fast way to die and this has meaning. Lite läskigt men ändå riktigt. Hon är lika cool som jag.

Idag har jag bakat och fyllt frysen. Det är mycket kallt och imorse trillade jag runt i snön när jag var ute med Douglas, min dogg.

Nu bytte låten till Low - Flo Rida.

Här är en bild på mig som togs idag.


Comments


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback