:D

Helloja, tänkte berätta väd som igentligen händer här med bloggen. Hehe. Ja sigge och jag har ju inte kommit så bra överens som har setts på många kommentarer här, så sigge har skaffat en egen blogg och ja juste! Såg nåra underbara kommentarer! Asså man blir verkligenverkligenveerkligen glad av sådana kommentarer! Det är sånt som får mig att fortsätta blogga så sluta inte kommentera! haha det där lät verkligen desperat ^^. Men nu vet ni det och jag tänkte göra det här inlägget lite läsbart genom att lägga in lite bilder. Haha :)


Pics. Signe och Fashiontoast

Pussochkram Isabelle


Comments
Posted by: Alshammar - Style As Lifestyle

åh, de svarta, grr!

2009-04-29 @ 09:36:57
URL: http://www.halshammar.se
Posted by: Sigge

Om du inte tar bort det här inlägget så kommer jag att bli jävligt sur, och få inte allt att låta som mitt fel för gissa vems fel det är? Jo det är ditt eftersom du är en barnslig och bortskämd unge!

2009-05-01 @ 22:20:59


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback