Blueberry

Bloggtorka!! Jag vet och sorry, men idag har jag ju lov, så jag sov till ca 10, sen kom Antonia och Lollo över och vi håller faktiskt på att baka Blåbärsbrownies. Kommer nog att bli jättegott. :) Har aldrig gjort de förut, de stod i en kladdkakebok som jag fick i present.   Cya! Informerar senare om de blev smaskigt! Haha får nog fota dem också :P

Updt. 21.05


Den blev helt okej faktiskt, det fanns valnötter(väldigt gott!), blåbär och äppelmos blandat i browninen. Den blev lite väl kladdig, det var nog det som gjorde den så mäktig och .. hmm .. mäktig. :) Vi har en konstig förmåga att sabba allt vi lagar eller bakar :D Som en gång fick vi för oss att göra chokladpankakor på typ ett ägg, inget mjöl(krossat havregrynXD), fel mjölk haha, Somsagt inte så lyckat, var får man en sån idé? haha det blev ett minne iallafall !

Love /Isabelle

Comments
Posted by: Antonia

hahaha, jaa, det var ju allt en exerience. Vi kan verkligen inte baka tillsammans, det blir kaos som in i helvete. hihi, nu har ud en ny kommetar min fina isabelle :D

keep writing ! <3

2009-04-14 @ 10:43:24
Posted by: Antonia

keep writing babe

2009-04-14 @ 10:44:01
Posted by: Antonia

keep keep writing !!!!

2009-04-14 @ 10:44:43
Posted by: miriam

goott!!!! :)

2010-10-15 @ 18:02:22
URL: http://wedgeheel.blogg.se/


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback