Skola

Ja imorgon börjar skolan.. Inte mycket att hurra för. Men ja lite kul ska det väl bli. Bortsett från allt plugg. Nya människor, små sjuor att retas med, haha (japp jag är bara 8a :) Och en massa skor att använda! Haha jag röknade mina skor imorse Och kom till 28 par! Haha men jag räknade med dem jag inte alltid använder. Hehe.

Ja slänger upp lite bilder från den lata måndagen igår, när vi gick ut med hundar och lagade pannkakor :)


Väst Hm, Väska loppis, Jeans Dr denim, Stövlar Gamla


Skor - zara, Jeans - Kola Anna, Väska - Wedins, Kofta - HM


Äckligare blir det inte. haha Grön karamellfärg+pannkssmet=Mögel?

Comments
Posted by: Elin H

Snygga outfits!

2008-08-22 @ 20:51:39
URL: http://elchock.devote.se/
Posted by: Jossan

vidrigt.. spyfärdig..

2008-08-31 @ 13:45:36


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback