Öregrund

Jag har tyvärr varit i öregrund (landställe) i helgen och har intekunnat blogga nåt.Det har varit så dålig täckning att den inte har funkat alls.. Men jaja nu sitter jag i bilden på väg hem med pappas laptop. Dat tar ca 2 h hem.

Dagen innan vi åkte så var jag i Sala hos min mammas moster eller min mormors syster eller vad man säger. Och hennes syster hade varit och lämnat lite dojor eftersom hon hade hört att jag älskad skor! Ja det var ju förståts bara gamla 70-80 tals skor men det är ju bättre än inget! Och jag fyndade faktiskt ett par Gamla Cowboyboots i min storlek! Nöjd blev jag självklart men dem klämde lite på mitten av foten..Men det funkar nog. Och så ett par spetsiga knallorangea pumps som var lagom höga med smal klack. Jaa jag får fota allt senare och lägga upp.

Men ja sen åkte vi ju som sagt till Öregrund och där fyndade jag en skitsnygg svart fejkläderväska på ett litet loppis. Och 25 spänn är ju det pris man suktar efter! Fotar senare också! Och juste när jag var i Öret hittade jag också ett par gap-jeans som är rätt stora och pösiga men riktigt snygga. Enligt mej då.




//isabelle

Comments
Posted by: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Bilden på volvon? Haha nu hänger inte jag med här ;) Kan du ge mig en länk till den bilden du menar? :)

2008-08-17 @ 16:11:34
URL: http://nevnarien.se/
Posted by: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: haha ja det var väldans bra att hon sa till dig, för där blev du besparad på en utskällning :P

Nej bilder är inte bara att ta, de ägs av dem som tog dem, preis lika mycket som du äger dina kläder - du skulle inte bli så glad om jag tog dem från dig, right? :P

Men ja du får låna dem, om du skriver under bilden att det är min bild och länkar till min blogg :)

2008-08-17 @ 16:34:09
URL: http://nevnarien.se/


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback