Hur börjar jag?

Ja, jag har lite svårt för att börja skriva på vår nya blogg, det är nämligen så att jag (sigge eller sigrid) och min kompis (isabelle) delar på den här bloggen. Men i alla fall så visste jag inte hur jag skulle börja på bloggen så Jag tänkte att jag börjar såhär. Bloggen är en ska vara en modeblogg men självklart kommer vi skriva om lite annat också. Vi visar våra stilar och förhoppningsvis så kommer ni att kommentera :). När vi kommer igång med bloggen kommer vi kanske ha ett litet sammarbete med getdressed.webblogg.se och kanske också ha en liten minimarket med begagnade kläder! Och för er som inte vet vad Conscient betyder så är det ett ord på franska som betyder medveten ( concious på engelska)
Ja! Så där ser vi ut!
Kramkram!


 
Sigrid - Sigge                                    Isabelle - Issan

// Sigge

Comments
Posted by: torah

hahah, värför bytte du bild issan? inte för att va taskig men den andra va ju mycket finare. Puss från torah

2008-08-06 @ 21:34:14
URL: http://torah.blogg.se/


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback