we dont sleep when the sun goes down


Another picture of myshelf, jag är inge bra på detta haha.
Aja. Igår såg jag 6 stjärnfallmitt i natten med Hjalmar. Åh. Vaknade, hade sagt konstiga saker i sömnen enligt H hahahhahah, Träffade sen antonia  och sjutsade he henne vid 22 hoho, tack för dina leopardöron btw, they made the outfit!! Drog altså på mig leopard leggings och åkte till Siggelins 18års party. Nu ska jag äta nått, hejdå
Btw this song is kinda genious. Förresten så är hela min spotify lista kinda genious. hohoho.

Comments
Posted by: H

Haha babe du är så rolig när du sover <3

2011-10-30 @ 17:56:50
Posted by: lydia

^^^^^^^^^^ <3 <3 <3 < 3< 3

2011-10-30 @ 20:39:04
URL: http://imnotvain.blogg.se/


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback