Update


Jag skriver ju inte så mycket här utan mest bilder men här får ni en update; Jag har blivit besatt och beroende av How i met your mother, har också fastnat på den här låten, som dom flesta nog känner igen, Slumdog Millionare :) Har köpt lite nya grejjer som jag inte visat i bloggen men unfortunatley inga skor på länge nu (Juste jag har gjort en grupp på Facebook, Shoes såklart, gå med i den! :). Jag har börjat bli sugen så att hålla på lite i photoshop men vet inte riktigt vad jag ska göra, typ en helt egen sko, tips? Har köpt nya lakan i typ november men som kom igår (!) supersnygga :) Nu ska jag lyssna på nostalgi för att jag hittade en gammal Absolute Music skiva. Haha, kommer ni ihåg? Och :) Haha. Jaja jag känner för att baka något snyggt med buttercream, men jag har inga redskap :( Jag fastnade nämligen på youtube och kunde inte sluta kolla på bakvideos, såå häftigt. hehe, i like inlägg med länkar ;) Glöm inte klicka på alla! <3

Bella

Comments
Posted by: Antonia

Mycket länkar ;)

2010-01-30 @ 14:36:58
URL: http://neverdream.blogg.se/
Posted by: MILIA

heeeey :D älskar denna blogg hihi <3

2010-01-30 @ 23:54:49


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback