Gästbloggning av the queen z ;)

Tjaa :D det är zeineb ..
Isabelle orkar inte blogga så jag gör det istället för henne! Hon är lat -.-:D
Men idag slutade vi typ en halvtimme tidigare och sen när vi kom ut så började alla kasta snö på mig och dom vet att jag brukar kriga så dom fick ångra att domkastade på mig. Det var ingen bra idé kan jag säga. Alla gick typ blöta utom jag. :D:D
Jag,issan och lollo drog hem till issan och chillade lite fast lollo drog typ efter 5 min. Jag och issan har kämpat att leta efter en låt som vi inte visste vad den hette utan vi visset bara hur den gick. Sen så hitta jag den och den kallas för overprotected by britney spears ;) gammal lååååt .. Jag dog för den när jag var yngre..
Snart ska jag iallafall dra hem så ni får lida med issans inlägg heheh :D ciiiiiaaaaaao ..

ÄNNNNNNNTTTTLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!

Comments
Posted by: A

Hänger ni med Louise nu ?

2010-03-09 @ 20:48:51


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback