Finaly

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihi det är typ så jag har låtit varje gång idag när jag tänkt på att mina skor kommit haha. Men ja det blev inte riktigt helt som väntat, för sigges och toras skor var aldeles för små i storlekarna och de var beställda i 39, men jag har ju lite mindre fötter så på mig passade dom! Men jag fick dom ju såklart inte utan betalade 600 spänn för dom ena. Så nu har jag 4 nya skor! Hhihihihi ååh så glad :D

Men det var en sak. Skorna vi fick hem såg inte likadana ut som på bilderna på hemsidan. Dom var sämre kvalitet och så var sulan på toras dojjor inte röda som på bilden, och det är ju typ det man tänder på mest. :) Och så va sulan som man har foten på beige och inte svart. Det gör ju inget i sig men det  bevisar ju att det inte alls är samma sko. Så det verkar som om dem skickar efter kopior från kina eller något.

Men ja skorna var ju snygga och det var ju inte så dumt att få 4 par istället för 2 :D Lägger upp fler bilder senare. MÅSTE plugga. :D

Puss

Comments
Posted by: Anonym

helllo sk adu inte göra nått åt saken???

guuu va dåligt att de inte va samma!

<3<3<3

2009-05-20 @ 16:53:34
Posted by: Miliillllaaa övanför

2009-05-20 @ 16:54:01
Posted by: Millanaaaa

guu va dåligt att de inte va riktiga! <3

ska ni göra npågot åt det?? <3

2009-05-20 @ 18:42:14


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback