Hmmm


Pic. unknown
Freeeedag! Ja, det är ju inte så stor skillnad, jag märker det knappt på sommarlovet :) hihi fast det kommer väl lite roliga program på tv då, haha.

Mamma och jag och kanske jos tänkte kanske ha lite manikyr om det slutar regna, jag måste ju fixa mina naglar, medans jag sitter och oroar mig för Antonia som är ute på sjön när det åskar.. Huu, komm hem nu!

Jag känner att jag har lite bloggtorka, vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Uppskattas det jag bloggar om nu? Som outfits (kanske inte så mkt hehe) shoppingtips och massor av inspiration? Skulle vara superbra om folk säger vad dom tycker :):) Då blir jag glad ;) Haha
Bellla

Comments
Posted by: Jossan

Jag älskar din modeblogg-inriktning och att du skriver lite lagom om ditt liv! :)

Trevlig helg!

Puss Jossan.

2009-07-03 @ 19:47:36
URL: http://chan3l.blogg.se/
Posted by: Jossan

Mer oufits!!!

2009-07-03 @ 20:53:45


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback