Dagens

Sjuk idag. eller ja snarare så har jag lite ont i halsen. Jag har kollat på Because I Said So och SATC hela dan! Nu ska jag laga nudlar till lunch och längta lite extra efter sigge!

Kom på att det var läänge sen nån lade upp en dagens så är kommer tre på en och samma gng! En iförrgårdagens och en gårdagens och en tvåveckorsensdagens! hehe :D Puss!

Jeans - Dr. Denim (favoriter!)
Jacka - Åhlens
Väska - Loppis
Linne - H&M (Siges)
Skor - "Converse" Fake



Önskar jag hade en bättre bild, men jag hann inte, :P Kanske kan ta en bild på min syrra som har den idag... Det är nämligen hennes kompis Torahs.
Jeans - Puss och Kram
Tröja - Toras


Hehe
Body - Monki
Jeans - Gap (gamla)
Skor - H&M




Puss och kram!! // ISabelle

Comments
Posted by: emmi

din outfit i mitten är grymt snygg, gillar kombinationen!

2008-11-03 @ 21:46:56
URL: http://www.glife.se/emmiklemmi
Posted by: Sandra Wijk

Gud, vilken härlig outfit. Love it. Till nästa sommar gäller det stora jeans och de röda skorna ur gaderoben! =) - fin blogg by the way!

2008-11-27 @ 15:41:04
URL: http://www.lifeofwijk.devote.se


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback