Top Shop och grå blott är flott!



Ja, Issan la ut bilder på topshop kläder som hon gillar och då gör jag också det,
Jag har fasnat väldigt mycket för grått och blått,
det kan vara både snyggt elegangt och coolt på samma gång, och det passar de flesta.
Här har vi en skinnjacka som jag gillar skarpt och som jag hoppas att jag ska få på min födelsedag,
 som äger rum den 17 oktober! Även den lilla blusen hoppas jag kunna köpa, för den är så tuff tycker jag,
Aja vi får se om mina drömma går i uppfyllelse eller inte, men man kan ju alltid hoppas på det bästa

Puss och kram // Sigge

By the way så har issan och jag köpt våra skor från Zara nu ( Skorna som är två inlägg bakåt ) och båda är supernöjda!

Comments


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback