Shopping i Frankrike

Jag har inte berättat att jag var i Frankrike för ett tag sen, men där köpte jag i alla fall lite saker på marknader, HM och emmaus. Och här är dom.



Eftersom bildkvaliten är lite dålig så tänkte jag förklara kläderna lite noggrannare här!
Klänningen är randig i Kjolen och prickig på bröstet förutom i mitten där det är en ruta med lite randigt igen, Klänningen kosstade 150 kr på en marknad, där jag också köpte de blårutiga shortsen för 30kr när jag prutade dem!
kavajen köpte jag för 60kr på emmaus, den är i kort modell. På emmaus köppte jag även ett par beiga gubbshorts som jag viker upp så att fickorna syns! Linnet köpte jag på Hm och det kosstade 70kr, finns även att köpa i sverige! Där köppte jag också bikinin på rea för 30kr.

// Sigge

Comments
Posted by: Moa

fin blogg :)

2008-08-14 @ 00:13:40
URL: http://moahelmersson.blogg.se/


Make me happy :

Name

Will you be be back?

Mail (only for me)

Blog adress if you have one

Comment


Trackback